2012. augusztus 17., péntek

Sánta Imre tiltakozása az Igazság Napja átpolitizálása ellen



Nekem nincs pofakönyv-oldalam, a feleségem oldaláról írok. A következő hozzászólást küldtem el a Háromszék honlapjára a mai cikkben közölt információk kapcsán: "Tudomásom szerint a szeptemberi tiltakozást a református egyház kezdeményezte, de úgy látszik, hogy ezt mások igyekeznek kisajátítani. Pfuj, felfordul a gyomrom. - TILTAKOZOM az ellen, ami készül. És tiltakozásomnak a rendelkezésemre álló eszközökkel hangot is fogok adni. Nem olyan fából faragtak, hogy befogjam a számat. Kínosan vigyáztam eddig, hogy a Mikó előtti tüntetésnek még véletlenül se legyen politikai jellegű mellékzöngéje. És most pont azok, akik eddig a politikamentességért ajvékoltak, azok telepednek rá a szeptember 1.-i rendezvényre. Tudják miért történt így? Mert látták, hogy nem tudják megakadályozni a Mikó előtti naponkénti tüntetést, és attól féltek, hogy más szervezet fogja learatni a babérokat. - Ezt eddig sem engedtem, engedtük, és ezután sem engedjük. De ismerik a mondást: amit nem tudsz megakadályozni, annak állj az élére. Ez történik most, ennek lehetünk tanúi. - De ne engedjük, hogy megtörténjen, tehetünk ellene. Nekem szeptember elsején politikus ne szónokoljon." - http://www.3szek.ro/load/cikk/
52061/

tizezrek_tuntetesere_szamitanak
_miko-ugy&cm=75230

Üdvözlettel, Sánta Imre
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése